10-letni syn Victorii i Davida Beckham został wybrany przez Burberry na twarz kampanii na sezon wiosna/lato 2013.
Dziesięciolatek został twarzą brytyjskiej marki.
- Ten sezon rozbłyśnie nową energią rodziny Burberry. Nadamy kolekcji nowego ducha – powiedział Christopher Bailey, szef marki.
Kampanię fotografował Mario Testino i jest ona miksem Burberry Prorsum, Burberry London i Burberry Brit.
Romeo niedawno wraz z całą rodziną uczestniczył w premierze nowego musicalu o Spice Girls w Londynie.
- Sądzę, że mój średni syn nadaje się do tego. Romeo uwielbia nosić garnitur, jest prawdziwym miłośnikiem mody – powiedziała Victoria Beckham.
Copyright © 2008 - 2024, Eureco s.r.o.
Wirtualny fryzjer HappyHair - frizurák és wlosy i strzyżenia na próbę w HappyHair: Włóż Twoje foto i odszukaj fryzurę, która Ci będzie najbardziej pasować. Tysiące fryzur, fryzury gwiazd, ślubne, wieczorowe, emo, fryzury 2024, gry fryzjer.