Coco Rocha przyznaje, że social media pomogły jej w karierze, ponieważ pomogły jej wyrobić markę.
24–letnia modelka, która ma już ponad pół miliona fanów na Twitter i ponad dwa miliony na Google +, uważa że to właśnie duża ilość fanów pomaga jej w ty, że dostaje więcej zleceń.
- Przez dekady modelki były jedynie oglądane, a nie słyszane. Mam ponad 8 milionów osób na moich platformach, które chcą wiedzieć, co ciekawego mam do powiedzenia. Muszę tez uważać, co będę popierać, bo to ma wpływ na moje życie – powiedziała Coco Rocha.
– Zdecydowanie ci fani pomagają mi stać się marką, Anie tylko modelką. Wydaje mi się, że często firmy zatrudniają mnie dlatego kim jestem, a nie jak wyglądam – dodała.
Kanadyjska piękność już ponad sześć razy była twarzą marki Banana Republic.
- Nie zawsze mogę być modelką, która prezentuje tylko tą najwyższą modę. Od 10 lat jestem modelką i w tym czasie branża bardzo się zmieniła – wyznała w magazynie Stylist.
- Żyjemy w dobrym czasie dla mody. Świat otworzył się na modę. Banana Republic była jedną z tych firm, która wprowadziła dużą modę do ogólnego obrotu – dodała Coco Rocha.
Copyright © 2008 - 2024, Eureco s.r.o.
Wirtualny fryzjer HappyHair - frizurák és wlosy i strzyżenia na próbę w HappyHair: Włóż Twoje foto i odszukaj fryzurę, która Ci będzie najbardziej pasować. Tysiące fryzur, fryzury gwiazd, ślubne, wieczorowe, emo, fryzury 2024, gry fryzjer.