Bielizna dodaje pewności Rosie Huntington-Whiteley
Rosie Huntington-Whiteley czuje się „wzmocniona” przez swoją bieliznę, którą uważa za najważniejszy kobiecy zakup.
25-letnia modelka, która była twarzą kampanii Marks & Spencer i Burberry – uważa, że bielizna jest najważniejszym kobiecym nabytkiem.
- To nie było planowane, to jest mój naturalny wygląd – tak sądzę. Czułam się wyjątkowo biorąc udział w tej sesji bielizny – powiedziała Rosie. – Bielizna jest najważniejszym kobiecym wyborem i uwielbiam to uczucie, jakie daje ona kobietom, tą pewność siebie - dodała
Rosie pracuje w branży modowej od kiedy była nastolatką. Przyznaje, że kiedy ogląda swoje stare zdjęcia czasem się dziwi, że tak wyglądała.
– Miałam mnóstwo szczęścia i pracowałam z fantastycznymi klientami i markami. Ale czasem, kiedy patrzę na swoje stare zdjęcia, zastanawiam się o czym wtedy myślałam? – zastanawia się Rosie. – Taki wyraz twarzy zdarzał się czasem, kiedy nie lubisz czegoś robić na początku, a ludzie dookoła powtarzają Ci, że to jest fajne. Zawsze powinnaś ufać swoim odczuciom – dodała modelka.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz do fryzury jako pierwszy!
Fryzury gwiazd w HappyHair
wszystkie fryzury gwiazd