Amber Valletta została nową twarzą należącej do Marks & Spencer's marki per una.
38-letnia piękność pojawiła się w jesienno- zimowej kampanii Marks & Spencer i przyznała, że jest zaszczycona mogąc pracować dla takiej marki.
– To naprawdę honor pracować dla marki, która jest już ikoną. Uwielbiałam sesje do kolekcji per una, mogłam sama się przekonać o ich jakości i wyjątkowości – stwierdziła Amber. – Pomysł owego dostępnego luksusu jest czymś unikatowym na brytyjskim rynku, a M&S udaje się to doskonale połączyć.
Steve Sharp, Executive Director ds Marketingu w M&S tak opisał współpracę z modelką: "Amber jest uosobieniem kobiecości, na którą teraz stawiamy w marce per una. Jest ona także doskonałą ambasadorką wytworności i elegancji jakie w najnowszej kolekcji pokazaliśmy w wytwornych jedwabiach i nowym, świeżym wydaniu kolekcji”.
Amber uwielbiała pracować z tą kolekcją, a najbardziej spodobała się jej czarna marynarka w gotyckim stylu.
– Uwielbiam tę kurtkę. Myślę, że jeśli kobieta ma w szafie parę doskonałych jeansów lub innych spodni oraz świetną marynarkę – pod spód może założyć cokolwiek, bo ten styl jest ponadczasowy – dodała Amber.
Copyright © 2008 - 2024, Eureco s.r.o.
Wirtualny fryzjer HappyHair - frizurák és wlosy i strzyżenia na próbę w HappyHair: Włóż Twoje foto i odszukaj fryzurę, która Ci będzie najbardziej pasować. Tysiące fryzur, fryzury gwiazd, ślubne, wieczorowe, emo, fryzury 2024, gry fryzjer.